Vozíky pro nabíjení tabletů nebo notebooků

Vozíky pro nabíjení tabletů nebo notebooků

 

vozíky pro nabíjení tabletů nebo notebooků pro 10, 20 nebo 30 zařízení

 

Vozíky pro nabíjení mobilních zařízení se uplatní zejména ve školách a školících centrech. Tablety nebo notebooky studenti po ukončení vyučování umístí do jednotlivých přihrádek a připojí je do zásuvek na 230V. Ve třídách nejsou vozíky připojené ke zdroji napájení, a proto je veškerá manipulace s elektrickým zařízením zcela bezpečná. Následně se vozíky přemístí do kabinetu a připojí se ke zdroji napájení. Pomocí postupného spínání jednotlivých napájecích okruhů se předejde přetížení elektrické sítě.

 

Rýsuje se vám v hlavě nápad pro vybavení objektu?

NAPIŠTE NÁM

 

 

 

vozíky pro nabíjení mobilních zařízení s otevřenými dveřmi  

 

manipulační madlo a odkládací plocha vozíku pro nabíjení mobilních zařízení

 

vozík pro nabíjení mobilních zařízení s otevřenými dveřmi, napájecí zásuvky 230V jednotlivých přihrádek

 
Pro snadnou manipulaci s nabíjecím vozíkem jsme na horní desku vozíku nainstalovali masivní manipulační madlo. Horní odkládací plochu může vyučující využít pro uložení laptopu během synchronizace dat.   Jednotlivé přihrádky jsou v přední části vybavené 230V zásuvkou. Zadní strana přihrádky je perforovaná. To brání přehřátí zařízení během procesu napájení.

 

dveře vozíku pro nabíjení mobilních zařízení   podvozek vozíku pro nabíjení mobilních zařízení s pryžovými nárazníky

 

Vozíky jsou vybavené masivními křídlovými dveřmi s odolnými cylindrickými zámky s otočnou rukojetí.

Systém otočného uložení dveří umožní jejich otevření o cca 185°.

 

Vozíky jsme osadili masivními koly s pryžovým povrchem, který nezanechává žádné stopy na podlahové krytině. Všechna podvozková kola jsou otočná, což usnadňuje manipulaci v omezeném prostoru. Všechna kola mají brzdu. Pro spolehlivé zafixování na rovném povrchu postačí aktivace brzd na dvou kolech.

Pro ochranu konstrukce vozíku a stěn jsme do spodní podvozkové části umístili pryžové nárazníky. 

*
*
*
*